Så jävla tom

Godmorgon!! Hoppas allt är bra :) ganska jobbig kväll igår för min del eftersom att jag fick reda på att L försvann. Det är helt sjukt vad som hände, det hade inte ens behövt hänt jävla f*ck. Är så himla ledsen och han betyder så mycket för mig. Kommer tänka på honom varenda sekund jag är där..saknar dig så det gör ont redan. Hoppas du blir väl omhändertagen där du är för du är värd allt bra!! Alla tankar åt dig, det fanns ingen annan som dig. Jag ångrar mest av allt att jag inte åkte in, för då hade jag fått träffa dig en sista gång ...fastän jag inte då hade vetat att det var den sista. Klarar inte av den här tanken så sätter punkt här. Vila i frid kommer aldrig att glömma dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0