Världens värsta beslut

Det är så himla svårt att gilla någon man inte har. Man kan inte bli kär lätt, men jag vet att jag är det. Såg dig för första gången för två år sen och jag blev förälskad direkt. Inte kär direkt men vi stötte på varandra hela tiden och du räddade mina dagar. Men varför ska allt vara så jävla svårt. Har aldrig känt såhär för någon annan. Har bara varit kär 1 gång och det är i dig. Men visste att ja aldrig skulle kunna få dig endå...sorgligt men sant. Såfort vi tittade på varandra så var jag som i världens bästa dröm. Den absolut finaste killen jag träffat med underbar personlighet. Allt är bara bäst med dig. 2 års tid är en jävligt lång tid, men han har ingen aning om hur mycket jag tycker om honom. Fortfarande..han är i mina tankar hela hela tiden. Jag vill fortfarande prata om honom och kunna tänka på honom och inse hur bra vi hade och hur bra han fiick mig att må... Men nu har jag insett vissa grejer som fått mig att inte orka med det här längre...varför faktiskt vara kär i någon som man ändå inte kommer få? Så jävla svårt beslut...har knappt orkat tänka på honom på sista tiden för orkar inte tänka på vilken väg jag måste gå. Vill inte gråta för någon kille men kunde inte hålla inne mina tårar och så fort jag hör hans namn stannar min värld. Vet inte hur jag ska ta det och hur jag ska bete mig. För han är den som jag gillar så mycket, har stängt in mig i honom i 2 år och att inse att det måste ta slut är...asså finner inga ord just nu. Tänk hon som får honom i framtiden.... Ingen har tagit honom ifrån mig men jag måste släppa honom för mig själv för att komma vidare i livet..dom här känslorna för den här killen kan ingen ha känt i hela världen, så jävla kär..men måste sätta stopp här, vill inte ens säga det men FUCK!!!! Så fort jag kommer se honom kommer jag få tillbaka allting direkt.....ingen kan någonsin fatta hur svårt det här är, det hugger i hjärtat och gör ont i hela kroppen.så fort jag inte tänker på det här är jag glad och tycker om att umgås och vara med andra killar, finns en annan kille som jag börjat tycka om och behöver kärlek så fort som helst men så fort man kommer att tänka på det här rasar allting direkt.Fan.. Fuck dom här tårarna GODNATT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0