Tips som får dig att komma långt i livet

Att människor allid ska tro på andra och få fel uppfattning. Lär er att skapa en bild själva. Det händer många gånger att mina vänner säger till mig att inte umgås med vissa personer, men jag gör det ändå för att jag har skapat min bild om den personen. Det kan sedan vara sant de mina vänner sagt men jag lyssnar inte på det förrän jag sett det med egna ögon. Får ofta höra efteråt utav mina vänner att trodde du va jättedryg, du såg ut som värsta bitchen när du kom in osvosv. Jag skäms nästan av att få höra det från folk. De som lärt känna mig efter att ha sagt så har nog helt ändrat inställning...jag är världens mest sociala människa, folk klagar på att jag pratar för mycket haha, är alltid glad, bryr mig om andra före mig själv, trevlig, är omtänksam, bjuder på mig själv....vad nu mer det finns. Så alla får sån konstig uppfattning genom att bara titta på en eller höra ifrån andra, så skapa din egen uppfattning innan ni dömer någon!
Tänk alltid på vad du säger och gör och stå för dina åsikter, du kan inte lita på någon, även fast du tror det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0