TIPS TIPS TIPS Hår special

Jag älskar verkligen att gå in i mitt rum när det är så himla välstädat och lite julpyntat. Sååå mysigt! Sen kollar jag alltid mot sänge och hoppas på att det ligger en snygg kille men det händer typ aldrig....poor me. Men iallafall, här kommer ett tips på hur du ska tvätta ditt hår på rätt sätt. Vad är rätt och vad är fel?
Följ mina tips!

Gör ni som jag att ni tar i schampo så att det löddrar jättemycket, sedan hårinpackning(typ halva burken) och sen halva balsam flaskan?

Håret blir inte bättre utav att ta mer utav någonting!

Man ska tvätta håret med endast lite schampo.



Rekomenderar!!

 Efter det inpackning, behövs bara ungefär en 5 krona i handen.


 Tillsist balsamet som gör håret sådär jääääättelent. Det som man känner då är att man har världens lenaste hår som mår hur bra som helst men det är skrock.
Balsam är till för att täppa igen hårstrået som schampot har öppnat upp. Så det behövs bara en 5 krona med det också. Det som känns lent är oljan som balsamet innehåller som fastnar i händerna.



Efteråt sköljer du av håret med kallt vatten(bra för hårrötterna.)
Sedan torka håret på rätt sätt!! Skaka inte runt handuken utan tryck lätt mot håret så att det torkar. 
Tillsist i med värmeskydd och balsamspray.



Världens bästa värmeskydd!!

Take care of your hair och tvätta håret 2-3 gånger i veckan för att inte slita på det för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0